merhaba arkadaşlar

1gb ram ve 4core çekirdekli bir vpsye sahibim.

vpsye sizce hangisini kurmalıyım?

yaklaşık 2 senedir kloxo kullanmaktayım fakat panelin teması çok kötü ve kullanışsız geliyor bana.

zpanel kullanan varmı zpanelin kaynak tüketimleri hakkında bilgisi olan varmı?