4 Adet g2 kullanıyorum (aile içi) 4.4 ile hiçbir sorunu yoktur. 3000 mah ile tamamen avantaj. Sen kafana iphone koymuşsun. İllaki android şişme yapar 6 ayda bi reset atarsan 5 dakikanı almaz.