Orada Ali Koç vs. gibi isimlerde vardı. Neden onlara saldırmadılar? Çok atarlılar ya hani bunlar asıp kesiyorlar sürekli. Gitmeyecek o zaman, gidiyorsa o yumruğu yiyeceğini adı gibi bilecek ki biliyordu zaten sırf kaos yaratmak için gitti oraya. Onun haricinde diğer adamlara saldıranları gördünüz mü? Hayır. Bu Mahmut oraya gitmeseydi diğer adamlar yine gitmiş olsaydı emin olun hiç olay çıkmazdı.