Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahmut uslu iyi adamdır , severim ; gerek konuşma tarzı , gerek kullandığı cümleler.
Ama fazla abartıyor bu işleri , işi şova döküyor. Haliyle böyle tepkiler her ortamda olabilir.Ama yapılan şey hoş değil yani.
Yapılan şeyi kimse tasvip etmiyor zaten, edemez de..
Fakat iğneyi başkasına batırıyorlarsa, çuvaldızı da kendilerine batırmayı bilmeliler.. Kimse sütten çıkmış ak kaşık değil..

Dediğim gibi şampiyonluğa gölge düşürmek için gerekenler yapılacaktır ama bu tarihi maça, bu mükemmel finale, sultanların alın terine kimse gölge düşüremez. Bu gündem kolay kolay değişmez