arasdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asıl ben teşekkür ederim

evet tek lisans

bazıları yapar bazıları boş konuşur onada yapcak bişey yok zaten
bende senin gibi boş insanlar nasıl olur da tema yapıyor anlamıyorum.