becerixiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende daha once kullandığın taraciyla giriş yap diyo
Sorunu nasıl çözcez anlamadım sabahtan beri aynı hatayı veriyor 50 kez şifre değiştirdim hala bir değiliklik yok...