utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple normalde üst tuş orta tuş bozulduğunda cihazı sıfırı ile değiştiriyor şu anda
Başka yerden alırlarsanız yine aynı şartlar geçerli mi arayıp öğrenin
Eğer geçerliyse fark etmez tabiki
Hocam sadece tuşu değiştiriyorlar diye biliyorum, emin misiniz cihazı değiştiklerine?