Değerli arakdaşlar, ben videolar yüklüyorum birkaç kanalda hepsinde de ünlem alıyorum. Ticari kullanım haklarınada yazdım bu videolar benim diye hiç geri dönüş yapanda yok. Nasıl olacak bu video yükleme işi? Youtubede kapalı zaten hiç heves kalmadı..!