Sabahtan akşama kadar akşamdan da geceye kadar bilgisayar başındayım takibini yapabilirim, yönergeleri takip etmiş olsam deneme yanılmaylada sanırım çözerim.
Sürekli kullanmayı bütçe ayırmayı düşünüyorum o halde para kaybederek yada kazanarak bir şekilde çözmeliyim anladığım kadarıyla.
( ben bizim bütçemizden değilde adwords böyle bir hizmete yardımcı oluyor diye firmaya kendi reklam bütçesine göre kaar marjı verir diye düşünmüştüm)
Sonuçta biz bu reklamlara adsense den tık başına 0.20 kuruş kazanırken adamlar 1,75 , 2 tl tık başına ödeme yapıyorlar. Bu kadar kaarın bi kısmını belki olurda iş ortaklarına verir diye düşünmüştüm.