Hocam Sikayet etmek yerine, Site Sahibine ulaşmayı denediniz mi Belki kuralları bilmiyordur. Bu ne çekememezliktir Yav.
Ne alakası var çekemezlikle? Ben sizin kadar bu olaya iyi bakamıyorum kusura bakmayın..
Reklamın sağ üst logosunun üstüne gelin oradan şikayet edin.
Bunun bi linki yok mu hocam acaba?