merhaba arkadaslaar 4 gün önce site açtım ve eklentiler kurdum alexa all in seo sitemap vs.

simdi web yönetici araçına girdim ve siteyi doğruladım girdim bomboş sitemap eklentisi çalısmıyormu anlamadım hemen yolladım sitemap.xml yazdım test ettim yolladım sizce neden böyle eklentiden dolayımı hep bizmi yollicaz ?

Blog'unuzun güncellenişini Bing'e bildir
Kayıt gerektirmez, ama Bing Webmaster Tools'a katılarak taranma istatistiklerini görebilirsini


bu tık isaretli ama yollamamıs ben kayıt olup yolladım neden böyle ?