Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parası gayet iyi Parasını geçtim yakışsında verilir o 250 tl o önemli değil ama wayfarer bende güzel durmaz gibime geliyor bilemiyorum tabi aslında gözlükçüler bu konuda yardımcı oluyorlar mı bilginiz varmı
Parası iyi hocam sağlam ve marka gözlük

Açık konuşayım benim en tipsiz arkadaşım bile wayfarer takınca brad pitt kırmasına dönüyor

Benim o konuda bilgim yok. Sadece tavsiyede bulunmak istedim.