Nevya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam alın bir rayban wayfarer gerisini takmayın.
Parası gayet iyi Parasını geçtim yakışsında verilir o 250 tl o önemli değil ama wayfarer bende güzel durmaz gibime geliyor bilemiyorum tabi aslında gözlükçüler bu konuda yardımcı oluyorlar mı bilginiz varmı