Rahatlıkla gülebilirsin
1- Cevab yanlış mı ?
2- Yönlendirdiğim yerdeki içerik yanlış mı ?
Yanlış değilse seninki biraz üçüncü kşi durumu oluyor. İnsanları başkalarının sitelerine yönlendirisek doğru kendi sitemize yönlendirirsek yanlıştır sanıyorum senin mantığınla. Yazıyı yazılsın diye yazıyoruz sen niye yazıyorsun bilmiyorum. Cevap doğru olduktan sonra gerisi fark eder mi ?
Cevap yanlış değil ama şu anki tavrınız yanlış ve komik

tırışkadan yönlendirme yapacağına direk linkini ver kasma yani. Hem nereden biliyorsun Matt Cutts'dan haber mi aldın Penguen 3.0 geleceğini? Belki 2.1 den sonra 2.2 gelecek?
Üstelik sitende bulunan yazıyı da okudum bilgi fışkırmıyor? Orta seviyeye bile hitap etmeyen bir yazı kusura bakma. Forumda defalarca tekrarlanan şeyleri yazı olarak siteden yayın yapmışsın. Farklılık ve ekstra bilgi yok, normalde güler geçerdim sadece ama yazı içeriği de boş olduğu için cevap verme gereği duydum.