S3'den 5S'e geçtim, kullanım bakımından çok zorluk çekmedim. Kullanım zevki bakımından da gayet memnunum. Tamam android güzel işletim sistemi ve açık kaynak ama ios daha rahat ve hızlı geldi bana o yüzden hoşuma gitti baya.