tabi...pm gönderdim...arkadaşlar en fazla ama en fazla 3 kişiyle çalışıcam...günde 3 saatim olcak yakın zamanda daha fazla kalmıycak zaten..açık konuşmam gerek,günde 30 40 lira bütçe ayırmıycak arkadaşlar lütfen pm atmasınlar ya da yazmasınlar..ciddi kaliteli işler almam lazım sadece...iyi çalışmalar herkese...