BySiriUS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
php ile kodlanmış bir scriptimiz var. site sahıbının talebiyle mecbur olarak windows sunucuda çalıştırmak zorunda kaldık. defalarca linuxa geçelim dememe rağmen guvenlık nedeniyle kabul görmedi.
Windows hakkında pek bilgim yok, sorununuza cevap yazamadığım için kusura bakmayın, sadece kırmızı işaretlediğim yer sabah sabah güldürdü