Apple normalde üst tuş orta tuş bozulduğunda cihazı sıfırı ile değiştiriyor şu anda
Başka yerden alırlarsanız yine aynı şartlar geçerli mi arayıp öğrenin
Eğer geçerliyse fark etmez tabiki