Kesinlikle doğru. Hesabını durup dururken banlıyor ve içeride kalan parayı reklamverenlere geri verdiklerini söylüyorlar. Külliyen yalan.

1-2 aylık hesapları banlasalar anlarım ama yıllardır ödeme alan hesabı durup dururken banlaması ve kesinlikle banı açmayacağız demeleri bunu açıkca gösteriyor.

Adamlara karışan eden yok diye kafalarına göre at koşturuyorlar. Koşturun bakalım.