Konu
Redstation Hakkında
01-05-2014, 00:33:02
#4
delicoban
vyslmkyy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
anladım abuse kısmına nasıl bir mail atmalıyım ingilizcem kötü
ip adresini belirtin , bu ip adresinden sitemize hack girişimi olduğunu yazın.
translate bile işinize görecektir.