şurada ingilizcesi mevcut. (uuups! türkiye'de pastebin yasakmış ahah ne güzel ülke bu böyle.)

elemanın söylediklerinin de gayet doğru ve geçerli olduğunu düşünüyorum ki zaten yıllardır biz de düşünüyor fakat ıspatlayamıyorduk.