WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hit almayan içerikleri silin.
Hocam Ben bunu tasvip etmiyorum. Nedenine gelince, TR de kimsenin bilmediği bir konu hakkında yazı yazıyorum mesela. Yazı içinde ingilizce kelimenin türkçe okunuşunu yazıyorum (Feysbuk) gibi. Örneğin Ben Bırakın Feysbuk'u Meysbuku diye başlık açıp bir konu yazmışım. Bir başka konum da Youtube ye nasıl girilir. diye.

Ziyaretçi googlede Feysbuka Nasıl girilir diye arama Yaptıgında sadece benim sitede Feysbuk kelimesi oldugu için Youtube Nasıl girilir Konum üst sırada listeleniyor.

Bu yüzden konuların silinmesinden yana değilim. Ancak bundan sonra yazılacak olan yazılar daha kaliteli hit çekebilecek yazılar olmalı. Çoğu arkadaşımız Özgün içerik girmek adına Saçmalıyor. Bunu tasvip etmiyorum.