Estağfirullah belki bende duygusallık ettim. Size yazdığım ikinci mesajda ıçıklamamı güncelledim lütfen tekrar okur musunuz. Konu ile ilgili daha önce yazdığım yazıların hepsinin linkini orada paylaştım.
Kusura Bakmayın hocam. Moralinizi bozmak için öyle birşey yazmadım. Sadece hissetiğim şeyleri dile getirdim. Ama 3-5 cümle ile maddeleri açıklasaydınız iyi bir kaynak olabilirdi
Kardeş bu kısım çok önemli . Gözünün yaşına bakmadan sil on beş gün bekle abine de teşekkür et.
+ Düşük kaliteli içeriği temizlemek ( Low quality and heavy content remove);
en çok adamın içine oturan kısım. insanın silesi gelmiyor