Estağfirullah belki bende duygusallık ettim. Size yazdığım ikinci mesajda ıçıklamamı güncelledim lütfen tekrar okur musunuz. Konu ile ilgili daha önce yazdığım yazıların hepsinin linkini orada paylaştım.


MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura Bakmayın hocam. Moralinizi bozmak için öyle birşey yazmadım. Sadece hissetiğim şeyleri dile getirdim. Ama 3-5 cümle ile maddeleri açıklasaydınız iyi bir kaynak olabilirdi
Kardeş bu kısım çok önemli . Gözünün yaşına bakmadan sil on beş gün bekle abine de teşekkür et.

clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ Düşük kaliteli içeriği temizlemek ( Low quality and heavy content remove);

en çok adamın içine oturan kısım. insanın silesi gelmiyor