Bu olay 3.pini istedikten sonra olmuyor mu hocam?
Hocam bence pin çok saçna alt tarafta forum var kimliğinizin arkalı önlü fotoğrafını birleştirin tek resimde gönderin forum ile beraber 3 4 saat içinde onaylıyor pin sadece zaman kaybından başka bişe değil
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Al tarafta forum derken, pin istemeden onaylama yapabiliyoruz mu hocam?