tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
replace edemiyorsun muhtemelen hocam & şeklinde gösterilir xml dosyasında & karakteri.

Replace ediyorum hocam farklı yere yazdırıyorum gelen veriyi sorun yok replacede ama xml de çakıyor.