akvarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimki 22 mart'ta yola çıktı ama hala ses seda yok. ptt'ye gittim yurt dışından gelen bir şey var mı dedim... yok. bu zamana kadar gelmesi gerekiyordu ama hayırlısı artık bekleyeceğiz bakalım
İkametgah neresi hocam, 22 martta gelmesi gerekti şimdiye kadar...