Arkadaşlar arkadaşımdan bir hesap alıyorum da. Hesabı benim adıma geçirirken ileride sıkıntı çıkar mı? Yani yarın birgün canı sıkılınca hesabı geri almak isterse alabilir mi?

Birde kendi maili değilde başka bi mail ile kendi adıma geçirme şansım var mı?