olayı biraz somutlaştırma adına şöyle düşünebiliriz. bir iş yerinde çalışıyoruz ve yeni bir iş arkadaşıyla çalışmaya başladık, birkaç ayak üstü muhabbetimiz oldu falan sonra gitti arkadaş. patron (google) geldi sordu engin bu işe yeni başlayan arkadaş ne ayak, nasıl sevdin mi sen? bizde diyoruz ki patron arkadaşla tanışmışlığım, sohbet etmişliğim var, şöyle iyi bir arkadaşa benziyor ama o kadar da iyi tanımıyorum. araba alsa beni de kefil gösterse töbee kefil olmam. karar senin diyoruz.

faydalı olması dileğiyle.