Merhaba ; R10 kullanıcıları.

Trendkurumsal10 şu temayı bana ful yapıcak arkadaş varmıdır. ?


Ful derken : Anasayfada slayt da dönen resimler ful ekran olucak + menü bukadar

NOT : İSTEDİĞİMİZ DÜZENLEME İYİ DERECEDE HTML + CSS BİLGİSİ GEREKTİRİYOR.