Merhabalar öncelıkle ıyı çalışmalar kolay gelsin bütün arkadaşlara.
sorunu şöyle özetliyeyim.
php ile kodlanmış bir scriptimiz var. site sahıbının talebiyle mecbur olarak windows sunucuda çalıştırmak zorunda kaldık. defalarca linuxa geçelim dememe rağmen guvenlık nedeniyle kabul görmedi.
php tabanlı scriptimizin içinde .htaccess dosyasıda mevcutdu ve link yapısını oluşturmaktaydı.
.htaccess çalışmadığı için sitede hiçbir yer açılmamaktaydı.
firma yetkilisi arkadaşlarla görüştük ve .htaccess dosyamıza uygun web.config dosyası oluşturup scriptin ana dizinine attılar ve butun lınkler çalışmaya başladı.
ama kontrol panelıne gırmeye çalıştığımızda yine aynı sorunla karşılaştık. çünkü kontrol paneli dizininin içindede .htaccess dosyası mevcut idi. defalarca giriş denememize rağmen kontrol panelı yolunu tahmınım .htaccess'den okuyamıyor ve bu nedenle açmıyor.
bu konuda ne yapılabılır arkadaşlar. kontrol panelı içine aynı web.config dosyasını atmayı denedım ama bir türlü giriş yapamadım.
bilgi sahıbı arkadaşlar yardımcı olursa mınnettar kalırım.