16.43 Gezinti tamamlanmıştır.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:44:53 -->-> Daha önceki mesaj 16:43:33 --

Çünkü site bana ait ve hani "Alexa Grubu"nda dayanışmanın olacağını düşünüyordum. Eğer bu şekilde bir şey yaparsan ben de gruba karşı lisanslarım ile imleme vs. gönderme gibi bir hediyem olacak.

Bu isteğim size veya gruptaki diğer üyelere hiçbir zarar vermeyecek biliyorsunuz. Bu yüzden talebimi gerçekleştirirseniz çok sevinirim.