Spam içerikle hayatta işim olmaz fakat bir an önce başvuruda bulunmak lazım. Alt yapı çalışmalarına başladık hayırlısı ile bakalım
Hocam benimde ajans aboneliğim mevcut. Şimdi ben Newse kayıtlı değilim diye beni gümemi götürecek anlamadım açıkçası. Tek ajans üyeliği ile Newse eklenmiyor malum. Aradığı kriterler mevcut. Başvuruda bulunmak için onların alt yapısını oluşturuyorum
Hocam Maalesef durum böyle. Ajans aboneliği olmayıp News kaydı olan onlarca site var. News kaydına kadar normal yayın yapan siteler News kaydı aldıktan sonra spam yapıyor. Herkes bunun farkında ( Siz bile) ama google herhangi bir çalışma yapmadı bu güne kadar. Bu yüzden News büyük bir Kıyım bizler için ve Aynı şekilde News kaydı olan siteler içinde büyük avantaj. Spam ve benzeri cezaları almıyorlar[/QUOTE]