milyon tane asker var memlekette. yüz binlerce er erbaş on binlerce rütbeli vardır. binlerce karakol alay tabur tümen her birinin kendine göre hikayesi kendine göre farklı şartları vardır. kimsenin askerliği bir diğerine benzemez. fazla kasma akışına bırak..
işlemlerine gelince bildiğim kadarıyla "ben oradayken böyleydi diye biliyorum". Normal veya normale yakın şekilde askere gideceksin. yaşın önemli başvuru tarihin önemli olabilir devre kaybı vs olmamak için gerçi olsan da farketmez ama yasal olarak da seni birliğindeyken (muhtemelen usta birliği) ifadeye çağıracaklar büyük ihtimalle para cezası kesecekler. tabi son yasal düzenlemelerde değişmiş olabilir.