ben kısa dönem yaptım rahattım. ama bölük içerisinde gördüğüm şey yeni gelen uzun dönemleri, üst tayfa her zaman eziyordu. bu artık yasak dense de, akşam koğuşta onlarla berabersin. botunu temizletmese bile adam sana koğuşu temizletiyor.

bence yol yakınken sınava gir, açıköğretimi bitir kısa dönem git. hem diploma sahibi ol, hem de bu şekilde problemlere dahil olma. çekilecek dert değil. ha 6-7 ay sonra sen üst tertip olursun bu sefer sen başkalarına yük bindirirsin o da var tabi. her zaman altta kalmıyorsun.