bu konudaki en son yorumlari okuyun anlarsiniz sebebini.

https://www.r10.net/facebook/1133585-...dusus-var.html

yine kisacasi ben diyim sebebini , facebook para istiyor artik bizlerden. paran yoksa begenilerde yok diyor