karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence kaba bir davranış örneği.
Bu tarz korumacı davranışları ben hoş bulmuyorum. Vücudunun görünmesi gayet normal. Onu erkeğin uyarması ise bence kabaca.

Ben böyle şeylere asla karışmam. Dekolte giymesine de karışmam, gayet hoş bulurum.
Memeleri çok seviyorum çünkü, doya doya izlerim onu (ciddiyim. yani hepimiz seviyoruz, neden inkar ediyorsunuz ki ?)
ne içtin aga ?