Konu
Nokia Lumia 925 kullanan?
26-04-2014, 03:43:39
#60
Panthera
Kurumsal PLUS
Aralık ayından beri lumia 520 kullanıcısıyım.Düşük bütçem olduğu için iyiki lumia 520 almışım hiç donma yok akıyor
Şarjıda iyi gidiyor.
Üst modelleri az çok tahmin edebiliyorum
Windows sonunda adam akıllı birşey yaptı