Aralık ayından beri lumia 520 kullanıcısıyım.Düşük bütçem olduğu için iyiki lumia 520 almışım hiç donma yok akıyor Şarjıda iyi gidiyor.

Üst modelleri az çok tahmin edebiliyorum Windows sonunda adam akıllı birşey yaptı