Yorum yapılmıyor değilde tam olarak değerini (ortalama olarak) bilmeden yorum yapmak biraz sakıncalı.. örneğin güzel domaine reg fiyatına gider diyenlerde var, x.xxx tl diyenlerde bu yüzden yorum okumak yapmaktan daha iyi gibi
Arkadaşın domainine gelince çok iyi bir domain ve popüleritesi de kolay kolay yok olmayacak bir tarzda, fiyata gelince gelen tekliflerin ortalamasının üstüne çıkmak daha doğru olur bence.
bilmiyorum herkes sizin gibi mi düşünüyor ama bu değerlendirme bölümünde benim genel anlamda çok güzel dediğim domainlere yorum dahi gelmiyor sanırım bende bir sorun var

)
adam haydidurmayoutubeizle.com gibi bir domain alıyor sayfalarca övülüyor

bir art niyet mi var yoksa güzel domainlere sıkıntı(!) olmasın diye mi yorum yapılmıyor bilemiyorum artık

)
arkadaşın konusunu 3 sayfa geriden bir tek yorum dahi yapılmamış olduğunu görünce kesin güzel bir domaindir diye düşündüm ve öyle de çıktı

)