turksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şahsi düşünce ederi yüksek bir domaindir. x.xxx dolardan aşağı satmamanızı tavsiye ederim

böyle domainlere neden yorum yapılmıyor hayret

kolay gelsin

Yorum yapılmıyor değilde tam olarak değerini (ortalama olarak) bilmeden yorum yapmak biraz sakıncalı.. örneğin güzel domaine reg fiyatına gider diyenlerde var, x.xxx tl diyenlerde bu yüzden yorum okumak yapmaktan daha iyi gibi

Arkadaşın domainine gelince çok iyi bir domain ve popüleritesi de kolay kolay yok olmayacak bir tarzda, fiyata gelince gelen tekliflerin ortalamasının üstüne çıkmak daha doğru olur bence.