Konu
Nokia Lumia 925 kullanan?
25-04-2014, 23:26:17
#59
facebookhizmet
merhaba arkadaşlar
windows isletim sistemli oldugundan acaba winrar kuruluyormu veya windows ısletım sıstemlı bı bılgısayarda calısan bı uygulamayı dırek telefonda kullanabılırmıyız ?