yaz ayına girişte bendede böyle kabarcıklar oluyor sağlık ocağına gidiyorum doktor ne iğnesi vuruyorsa geçiyor avuçlarımın içine kadar çıkıyor
Hocam ben eceabattayım atla gemiye gel bi iğne vurdur belki iyi gelir