Merhabalar.
Kalyoncu arkadaşın rahatsızlığıyla ilgili konusundan sonra bir konu da ben açmak istedim. Yaklaşık 5-6 senedir ürtikerle boğuşuyorum. Lanet bir hastalık, hele ki akşam olunca azıyor namussuz. Doktorlar tedavisinin olmadığını söylüyor. Kendi kendine geçebileceği gibi ömür boyu da sürebilirmiş. Çeşitli bitkisel tedaviler denedim ama hiçbiri fayda etmedi.
Merak ettiğim bu lanet hastalıkla boğuşan ve bu hastalıktan kurtulan kimse var mı? Ve başarılı oldu dedikleri bir tedavi yöntemi.