bende 1 hafta falan önce arkadaşlarının yanında "göğsünü(memeni) kapat demek yerine"
o bişeyler anlatırken 2 dakika boyunca göğüslerine dik dik baktım. Sonra durup:
dediklerini anlamıyorum gözümü alamadığım için! dedim.
Başta atar koydu tabii

"pisleşme!" diyerek.
bende durup yapıştırdım cevabı:
"Eğer biraz daha böyle açık gezersen tokatımı da pis tadacaksın!"
benimde mizacım böyle işte..