torres_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende 1 hafta falan önce arkadaşlarının yanında "göğsünü(memeni) kapat demek yerine"

o bişeyler anlatırken 2 dakika boyunca göğüslerine dik dik baktım. Sonra durup:

dediklerini anlamıyorum gözümü alamadığım için! dedim.

Başta atar koydu tabii "pisleşme!" diyerek.
bende durup yapıştırdım cevabı:

"Eğer biraz daha böyle açık gezersen tokatımı da pis tadacaksın!"

benimde mizacım böyle işte..
Son cümle bomba olmuş