Bu yanlış bir hareket.
Bunu söylediğinizde kız kendisinin çok normal olduğunu, sizin art niyetli olduğunuzu düşünecektir.
Eğer sürekli frikik veren bir kız arkadaşınız varsa ki artık bir yerden sonra söylemeyi uygun gördüm diyorsunuz o zaman ayrılmayı düşünebilirsiniz. Bir kız kendini ve üzerini başını düzenleyebilmeli.
Yok kırk yılda bir oluyorsa bu sizin ciddi sevgiliniz ise insan içinde söylemeyin. Bir şey söyleceğim gelir misin diye insanların arasından ayırıp başkalarının sürekli bakmasından rahatsız olduğunuzu genel olarak üzerine başına dikkat etmesini söyleyin.
Yok ciddi bir ilişki değilse bırakın açılsın doğrucu davut olacağım diye sapık davut pozisyonuna girmeyin.