Selamlar,
Bildiğiniz gibi geçtiğimiz senelerde anonim ve limited şirketlerle ilgili değişiklikler yapıldı,artık tek kişi ile kurulabiliyor.
Yakın tarihte anonim şirket kurma girişiminde bulunan oldu mu ? Masraflı ve zahmetli bir iş mi ? Gelir vergisi oranı hala %20 mi ?