Detaylı olarak yazdığım açıklamaları zaten bir şikayete CEVAP olsun diye yazmadım.:-)

Belki aynı sorunları yaşayan arkadaşlar olursa diye BİLGİ için yazdım..

Bu şekildeki feed-back'lar gerçekteri çok yararlı oluyor. Bunun için ayrıca teşekkürediyorum. Mutlaka dikkate alıyorum.

Post'daki ShortCode'un üstte çıkma olayını bir daha gözden geçireceğim. Kendi sitemde kullandığım diğer pluginlerin shortcode'unu postun ortasında göstermeyi, özel fonksiyon yazmadan becerememiştim. Konuyu tekrar araştıracağım.. Gelişme olursa bilgi vereceğim.

Herhangi bir sorununuz olursa yazın, yardımcı olacağımdan emin olun..

Çok teşekkürler..