ASABi_Hoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitenize gerçekten çok yakışmış.. Hayırlı günlerde kullanın..
ufak bir sorun var sanırım üstad. Buradan mı yazayım yoksa pm den mi...