Yahu arkadaşlar ne çekiniyosunuz yapmayın etmeyin. Eğer bu kişi sevgiliyse zaten bunu kibar değil normal şekilde söylemeniz lazım ki sizi tanısın bilsin huyunuzu en başından. Bi de öyle açık seçik giydirmeyin.

Milano arkadaşım, sen bir kız için kısıtlama kendini erkek olan sensin. Sen tayt giymiyosun diyeceksin konu kapanacak bunun aksini söylüyorsa, zaten ilişki sıkıntıdadır aynı benim eski ilişkim gibi.

Sözünü ikileten kız her zaman problem çıkarır aklın da her zaman bir acaba olur. Herşeyi düzgünce konuşup yoluna sokarsınız bir gün bi kavga edersiniz birşey ters gider, senin sevmediğin bişeyi senin inadına yapar. Napiyim sen de yapmasaydın der cevap olarak bir de.

Katil mi olursun, İntihar mı edersin sana kalmış. Mesafenizi, ağırlığınızı koyun arkadaşlar.