Merhabalar arkadaşlar, normalde web olarak arayüz iyi bir şekilde arayüz yazabiliyorum ancak mobil hiç dökmedim ve şuanda dökmem gerekiyor.

psd dosyaları vb. hazırlanmış bir biçimde ama herhangibi birşey yapamıyorum, resimler yanlardan boşluk bırakıyor vs. çözemedim işin içinden çıkamadım.

bir arkadaşıma sorduğumda bootstrap kullanmamı önerdi lakin ben mobil yapacağım için sıkıntılı oldu benim için.
bootstrapın mobil versiyonu varsa da ben bulamadım galiba, ne önerirsiniz acaba?