ben 17 ' retina olmayan kullanıyorum açıkcası 15' retinada var görüntü olarak pek fazla fark yok boşa masraf diye bilirim ( benim görüşümdür )
sizin ekran kartınız nedir hocam ? Hd4000 falan mı ? Normal pro ya yazdığım özellikler sizce etkilimidir ? Bir mac kullanıcısı olarak aydınlatırsanız sevinirim hocam .